yourfitness.co.il
כניסה למנהלים

מנהלי הפורום

כתוב נושא חדש
הודעה / מחבר
תאריך / שעה
14/04/2013 14:55

שלום אייל ועופר

אני מניח ששאלו אתכם את זה כבר אבל שריפת קלוריות על הליכון דומה לשריפת קלוריות בריצה ברחוב? 

תודה

סיגי

15/04/2013 12:04

שלום סיגי,
כשאת רצה או הולכת על המסילה (הליכון) הרצפה זזה לבד מבלי שאת מניעה אתגופף להתקדם לכן חשוב בפעילות על המסילה לעלות את השיפוע כדי שתהייה התנגדות.

מבחינתשריפת קלוריות זה תלוי בקצב ההליכה ובשיפוע כך שאין באמת שוני מהותי בין השניים.

כדי להשיג תוצאות חשוב שבאימון יעלה ודופק ותגיעי להזעה.

מקווה שעזרתי,
אייל.

08/04/2013 13:47

שלום

יש לי משקולות של 10,12,15 בבית. אני מתאמן איתם קבוע. אני מחפש עוד מכשירי כושר בייתים שיכולים להתאים לפיתוח שרירים. אשמח להמלצות

תודה

08/04/2013 16:13

אורון שלום רב,
הנפלאות בעבודה עם משקולות חופשיות, הן שניתן לעבוד עימן על כל השרירים הגוף, מכף רגל ועד ראש, ולחזק את השרירים המייצבים שלנו.

בכדי שתוכל לעבוד על שרירים נוספים שניתן לעבוד עליהם בנוחות בזוויות מסוימות, אמליץ לך לרכוש ספת כושר פשוטה, שניתן לכוון אותה לפחות ל-3 מצבים: שיפוע שלילי, שכיבה ושיפוע חיובי (חצי ישיבה), וזאת מבלי להיכנס להוצאות מיותרות.

מומלץ שלאחר הרכישה תקיים מפגש עם מאמן כושר אישי על מנת שיכתוב לך תכנית אימונים אישית ויראה לך כיצד לבצע נכון את התרגילים.

משקולות נוספות וגלגלת לחיזוק הבטן הן אפשרויות נוספות אך לא הכרחיות.

בהצלחה !

11/04/2013 10:54

כפי שעופר אמר עם המשקולות הנוכחיות שיש לך אפשר לעבור על כל שריר בגוף,
ובאמת חשוב יותר שתתיעץ עם מאמן ותבנה יחד איתו תוכנית אימון שתתאים לרמתך ולמטרותייך.

שיהיה בהצלחה.
.

11/04/2013 10:51
כאבים בגב תחתון     ו    שמרית שמרית    

היי

התחלתי לאחרונה לעבוד על חיטוב הגוף, כולל רגליים וישבן. הבעיה היא שאני מרגישה כאבים עזים בגב התחתון אחרי האימון. מה זה יכול להיות?

מודה לכם על העזרה

שמרית

03/04/2013 13:15

שלום עופר

אני מעוניינת לקנות הליכון לבית אבל אני ממש לא מבינה בהליכונים. הבנתי שיש חשמלי, רגיל, נייד, אשמח לקבל הסבר קצר מה הדברים הבסיסיים שצריך להיות במכשיר

תודה

חופית

03/04/2013 16:01

חופית שלום רב,

ההליכונים היום הם חשמליים, ואת צודקת בכך שאת מבולבלת.
ישנם סוגים רבים, מידות שונות והספקים שונים המתאימים לאנשים שונים.

לדוגמא, אדם בעל מידות ממוצעת יזדקק להליכון של 3.5 כ"ס, רוחב 35 ס"מ ואורך 110 ס"מ. אדם הגבוה מהממוצע יזדקק להליכון של 3.5 כ"ס, רוחב 40 ס"מ ואורך 120 ס"מ ולאדם גדול מימדים מבחינת גובה ומשקל, יזדקק ל 5 כ"ס, רוחב 45 ס"מ ואורך 120 ס"מ.

ההמלצה הינה לא לקנות הליכונים דרך האינטרנט. יש להגיע לחנות ספורט, או למספר חנויות, לאתר את ההליכון שמתאים לצרכים ומבחינת נוחות.

מומלץ גם לבצע השוואת מחירים על אותו סוג הליכון באינטרנט.

בהצלחה !

אדם בעל מידות ממוצעות: 3.5 כ"ס, רוחב: 35 ס"מ, אורך: 110 ס"מ
- אדם גבוה מהממוצע: 3.5 כ"ס, רוחב: 40 ס"מ, אורך: 120 ס"מ
- אדם גדול מימדים (גובה ומשקל): 5.0 כ"ס, רוחב: 45 ס"מ, אורך: 120 ס"מ לפחות

28/03/2013 09:22

הבן שלי רוצה לעבוד על פיתוח שרירים (עם משקולות הכוונה), הוא בן 14 בסך הכל, זה בריא לגילו?

תודה

29/03/2013 08:46

גילה תודה על פנייתך,
לכל סוג של פעילות גופנית יש את יתרונותיה, וכולן בעלות תועלת בריאותית רבה.
אימוני כוח משפרים את הסיבולת ומחזקים את השרירים והעצמות בגופנו, ואימוני אירובי (כדוגמת ריצה והליכה) משפרים את תפקוד הלב-ריאה ועוד תפקודים גופניים רבים אחרים.

מומלץ מאוד שבנך בן ה-14 ישלב אימוני כוח ואירובי יחדיו לפי תכנית אימונים אישית שתבנה לו ע"י מאמן כושר אישי או בחדר כושר בהתאם ליכולותיו ולגילו.

שיהיה בהצלחה !

24/03/2013 13:40
תוכנית אימונים     ו    רחמים רחמים    

היי עופר

יש לי תוכנית אימונים שכוללת עשרים דות אירובי ואחרי זה סדרה של מכשירים. השאלה אם את האירובי רצוי לפצל להתחלה ולסוף או להתחיל איתו?

תודה

24/03/2013 17:51

רחמים שלום רב,
לפי דבריך, נכתבה לך תכנית אימון אישית על ידי מאמן, ועליך להבין מה היא מטרתו של האימון:

אם מטרתך העיקרית היא לבנות מסת שריר, בצע קודם אימון כוח בכדי שפעילות אירובית מתישה לא תפגע באימון זה. במידה ומטרתך העיקרית היא לשפר את הכושר האירובי, או לסירוגין לשרוף שומונים ולרדת במשקל תוך שמירה על מסת השריר, מומלץ לבצע את האימון האירובי לפני אימון הכוח.

לא מומלץ לפצל את 20 דקות האירובי שקיבלת, ותתאים אותן לפני הכוח או אחריו לפי היעדים שהצבת לעצמך. 

חשוב להדגיש, שאחרי פרק זמן מומלץ להתייעץ שוב עם מאמן כושר אישי על מנת לקדם את תכנית הכושר שנבנתה לך.

חג שמח ובהצלחה !

21/03/2013 09:10

היי עופר

הילדה שלי בת 9, אני רוצה להרגיל אותה לכושר וחיים בריאים. אחת הדרכים שחשבתי היא רכישת מכשירי פילאטיס מתאימים. יש לך רעיונות?


שלי

21/03/2013 09:25

שלי שלום רב,
אין עוררין כי פילאטיס לילדים הוא חשוב ויסייע לה להכיר את גופה ולאמן אותו, תוך חיזוק שרירי הבטן והגב, שיווי משקל וגמישות. ברצוני להסב את תשומת לבך כי קיימת חשיבות בהקניית יסודות, מנחי גוף ונשימה נכונים על מנת להרגיל את הגוף ולמנוע פציעות. מומלץ כי את השיעורים הנכונים תעשה עם הכוונה מקצועית אישית או בקבוצת פילאטיס המותאמת לגילה.

בכדי לסגל אורח חיים בריא בגילאים אלו, מומלץ לשלב פעילות גופנית סדירה, לרבות השתתפות בחוגי ספורט שונים אשר יקנו לה בהתאם לגילה, יסודות ספורטיביים נכונים. משחקי ספורט, הליכה וריצה, וקבוצות לבני גילה הם הדרך הנכונה להקניית אורח חיים בריא ובריאות.

בהצלחה !

18/03/2013 14:08
תוכנית לאבא     ו    אריאלה אריאלה    

שלום

אבא שלי עבר אירוע בלב, נאמר לו שהוא צריך להתחיל לעשות ספורט באופן הדרגתי. אני מחפש בשבילו תוכנית אימון כושר. הוא בן 60, מעשן קופסא ביום, אוכל לא ממש בריא

תודה

18/03/2013 20:53

האיגוד הקרדיולוגי הישראלי, איגוד הלב האמריקאי והאקדמיה האמריקאית לרפואת ספורט, כולן, ממליצות על פעילות גופנית גם אחרי אירוע לב.

הלב, כאחד משלושת האיברים החשובים ביותר בגופנו, צריך לקבל יחס אישי.
דהיינו, פעילות גופנית מותאמת אישית על ידי פיזיולוג או משקם לב-ריאה מוסמך היא חשובה מאוד כמה שיותר סמוך למועד האירוע לב.

פעילות הגופנית משפרת את תפוקת הלב, את התמודדותו עם הטראומה שעבר ויכולה לסייע לו לשקם את עצמו באמצעות פיצויים אחרים אותם הוא מתחיל לבצע.

פעילות השיקום מתבססת בעיקרה על פעילות אירובית, כוח וגמישות, אך באופן חד משמעי עליה להיות תחת ניטור ומעקב רפואי צמוד, ולא הסיכון גדול מדי.

ניתן לשקם את הלב ולחיות חיים איכותיים וטובים !

בהצלחה!

18/03/2013 14:07
ברכות     ו    יצחק יצחק    

אהלן עופר

ברכות על הפורום

לצערי, אני לא יכול להתאמן במכון כושר במשך שבועיים בגלל בעיה בריאות, יש לכם רעיונות לאימוני כושר בבית במצב כזה?

תודה יצחק

18/03/2013 20:50

יצחק שלום,
האקדמיה האמריקאית לרפואת ספורט נותנת את המלצותיה לגבי פעילות גופנית עם מחלת ריאות פעילה, אך הפעילות מוכרחת להיות עם מעקב אישי צמוד של מאמן כושר שהוא משקם לב-ריאה, וזאת עקב הסיכונים הרבים הכרוכים בכך.

עליך לקבל ייעוץ מדוייק בהתאם למחלה ולמאפייניה על מנת לקבל המלצות.
מה שכן ניתן להמליץ, זה לבצע אימוני גמישות ואף ניתן לבצע הליכות לא מאומצות.

בהצלחה והרבה בריאות !

18/03/2013 14:06
כושר ופילאטיס     ו    שמרית שמרית    

שלום

תתחדשו על הפורום!

רציתי לדעת , אני יודעת שאימוני כושר אי אפשר לעשות כל יום. אם אני משלבת אימוני כושר עם שיעורי פילאטיס זה נכון מבחינת השרירים לעבוד ככה? 

שמרית

18/03/2013 20:43

שמרית שלום,
איגוד הלב האמריקני ממליץ על פעילות אירובית, כדוגמת הליכה או ריצה משך כחצי שעה מדי יום בשביל לשפר מדדי לב-ריאה, ומבחינת אימוני כוח, כנגד משקל, ההמלצות הן לתת לגוף לנוח מדי יומיים-שלושה. אין בעיה בלשלב אימוני כושר ופילאטיס באופן שבועי, אך לא באופן רציף ללא הפסקה, עדיין הגוף זקוק למנוחה.

לפיכך, מומלץ להתייעץ עם מאמן כושר מוסמך על מנת שיבנה לך תוכנית מסודרת, ויחדיו תוכלו להחליט באילו ימים תבצעי אימון כושר ובאילו ימים פילאטיס.


Copyright © 2018 yourfitness.co.il כל הזכויות שמורות
אתר חדרי כושר מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום חדרי כושר
מעוניינים במבצעים במכוני הכושר הטובים בארץ? מלאו את הטופס וקבלו פרטים
אנחנו עובדים עם חדרי הכושר מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!