yourfitness.co.il
כניסה למנהלים

מנהלי הפורום

כתוב נושא חדש
הודעה / מחבר
תאריך / שעה
29/03/2015 11:08

אני מחפשת מכון כושר ברמה טובה אני מעוניינת לחטב את הגוף וגם לעשות אירובי , ההתלבטות שלי היא בין שני מכוני כושר - אחד זה- http://www.zeusport.co.il/
ואחד זה  - http://www.go-active.co.il/

אשמח לשמוע המלצות אם מישהו מתאמן באחד מן החדרי כושר האלו ומה אתם ממליצים ? אולי בכלל חדר כושר אחר.

( אני גרה באזור  המרכז )

תודה רבה.



29/03/2015 17:20

אורטל שלום רב,
על מנת לבחור כושר שיענה על הצרכים האישיים שלך יש להבין ממה מורכבת ההחלטה של בחירת חדר כושר ?

1. עלות מנוי וקרבה
2. מתקנים שעונים ליעדים האישיים
3. ליווי אישי ותמיכה על ידי המאמנים
4. חוגים נלווים

מומלץ כי תפני לשני חדרי הכושר הללו, תבקשי אימון ניסיון ותראי האם היחס האישי מתאים, המקצועיות מורגשת והאם ניתנים חוגים נלווים באותו תשלום- מהווה יתרון משמעותי. בסופו של דבר, חלק מעדיפים רשת מכונים, חלק מעדיפים מכונים קטנים- ומה שיקבע את טיב האימון יהיה בסופו של דבר- ההדרכה האישית שתקבלי ולאו דווקא תכולת המכון.

שיהיה בהצלחה !

25/03/2015 14:27
משקולות לרגליים     ו    ארז ארז    

אני מרבה לעשות ריצות , הליכות וסקי, יש לי טעם גם לעבוד על משקולות לרגליים ?
תודה
ארז

25/03/2015 16:25

ארז שלום רב,
כוח רגליים הוא מרכיב חשוב במסגרת היכולת הגופנית האירובית.
עבודת כוח נכונה על הרגליים משפרת את המהירות ואת הביצועים האתלטיים, לרבות הפחתת הסיכוי לפציעות.

ההמלצה היא לבצע אימון כוח לרגליים פעמיים בשבוע משך כ-45 דקות, לתרגיליו ושריריו השונים.

בהצלחה !

19/03/2015 14:14
כפפות     ו    אורי אורי    

אני מחפש כפפות להרמת משקולות שאם לדוגמא אני מבצע תרגילי מתח ואני רוצה לעבוד רק על הגב ולא על הידיים אז יש כפפה עם רצועה והכפפה מתלבשת על היד וממנה יוצאת רצועה שאני קושר למוט של המתח וזה מפחית לי את משקל הגוף על הידיים ומתרכז יותר על הגב אני לא יודע מה השם של הכפפות שאוכל לקנות אותם אשמח לקבל את השם המלא שבו הם נמכרות

18/03/2015 16:09
צדדים של הבטן     ו    ירון ירון    

יש לי גם שאלה על חיטוב הבטן , בכדי להוריד את " ידיות אהבה " או הצדדים של הבטן ,
צריך לעשות כפיפות בטן אלכסוני או שבצורה הרגילה זה בסדר ?
האם שעושים כפיפות בטן חובה לעשות גם אלכסונים
תודה , ירון

18/03/2015 22:22

ירון שלום רב,
שאלתך טובה וחשובה ומעסיקה גברים ונשים רבים אשר רוצים להבליט את שרירי הבטן שלהם.

על מנת לחטב על הבטן ולהוריד את השומן במותניים עליך לדעת כי אין תרגיל ייחודי להורדת שומן מאזור מסוים והוא מתפרק בהדרגה יחד עם יתר השומנים.

אז מה לעשות בעצם ?
1. סבלנות, התמדה ואמונה ! זה לוקח זמן.
2. תזונה נכונה - לאכול פחות מהצריכה הקלורית המומלצת לגבר ולהפחית בסוכרים
3. פעילות אירובית עצימה- 3-5 פעמים בשבוע, לפחות 45 דקות
4. תרגילי בטן לסוגיהם השונים (לשאלתך, כולל אלכסונים לעיצוב מיטבי)

הדרך דורשת שינוי אורח חיים והתמדה - אך אפשרית !

שיהיה בהצלחה !

13/03/2015 16:04
קוביות בבטן     ו    אראל אראל    

היי עופר, רציתי לשאול מה השיטה הכי טובה לפתח קוביות בבטן ?
אני בן אדם עם כרס קטנה וכבר יותר משנה שאני הולך למכון ומנסה להוריד אותה וממש מתקשה כנראה שאני עושה משהו לא נכון

15/03/2015 15:41

אראל שלום רב,
שאלתך טובה מאוד ! על מנת להבליט שרירי בטן יש לשים לב ל-3 דברים:
1. אחוזי שומן
2. תזונה
3. פעילות גופנית

עלינו לדאוג כי אחוז השומן יהיו 11% ומטה על מנת להבליט את שרירי הבטן.
בנוסף, עלינו לדאוג לתזונה נכונה שתסייע בהפחתת רמת השומן בגוף.
לכל זה עלינו לצרף פעילות גופנית, באופן הבא:
1. אימוני כוח: גם שרירי בטן וגם שאר השרירים בגוף- לחיזוק, עיבוי ושריפה קלורית גדולה יותר.
2. אימון אירובי, כדוגמת הליכה-ריצה מאומת 3-5 פעמים בשבוע, לשם שריפת שומן.

חשוב לציין, כי שריפת השומן הבטני אורכת זמן ממושך, אך התמדה בסעיפים הללו תוביל בסופו של דבר לתוצאות !

בהצלחה !

10/03/2015 14:31
שריפת קלוריות     ו    לימור לימור    

אתם בטח תצחקו על השאלה אבל נניח אני אוכלת משהו שיש לו 100 קלוריות, ואז עולה על אופני כושר ומתאמנת עליו עד שאני שהוא מראה ששרפתי 100 קלוריות. אז כאילו העלמתי את הקלוריות שאכלתי?

05/03/2015 14:35
שייק חלבונים     ו    מור מור    

היי, יש לי קצת עודף משקל והתחלתי לאחרונה להתאמן במכון וגם לאכול בצורה מסודרת, אני רוצה לדעת אם כדי לי לשתות שייק חלבונים ? הבנתי שזה עוזר   אבל בגל העודף משקל אני לא יודע אם אני עדיין בשלב הזה.
אני מטר שבעים ושוקל 82
תודה רבה , מור

05/03/2015 21:42

מור שלום רב,
מה הן ציפיותך מהשייק חלבונים ? האם אתה לא מקבל חלבון מספיק מהאוכל אחרי האימון ? בכדי להגיע ליעדים הגופניים שלך, הן מבחינת מסת שריר והן מבחינת הרזייה, מומלץ להתייעץ עם תזונאי קליני ועם מאמן כושר אישי שיתאימו את האימון לצרכיך ויעניקו מענה מתאים, בהתאם לתזונה שלך, לנושא החלבונים.

שיהיה בהצלחה !

01/03/2015 13:57

היי לכולם 
אני מחפשת חדר כושר טוב ומומלץ לתחום האירובי לאחר לידה 
אני גרה באזור השרון 
שמעתי על סטודיו   (http://www.studioc.co.il)שמציע הצעות טובות במחירים סבירים לחלוטין
אשמח אם תייעצו לי במה לבחור 
אני מחפשת חדר כושר בסגנון של סטודיו 
אשמח לתגובתכם

02/03/2015 14:01
תשובה לאורנה     ו    ליאורה ליאורה    

אני חושבת שהכי טוב סטודיו C נותן את מלוא הפטרונות לנשים 
ויש גם מספר סניפים סביב לביתך
בנוסף הייתי ממליצה לך אולי כן לבדוק אימונים אישיים בחדר כושר
כמו גו אקטיב לדוגמא שאת תוכלי לעשות ככה סקר שוק בדיוק למה שאת צריכה

02/11/2014 19:11
ספורט ודיאטה     ו    נועם נועם    

יש לי שאלה, אם אני אוכל אותם הכמויות ואעשה ספורט האם זה בטוח שאוריד במשקל?

09/10/2014 11:56

אני מתלבטת אם להירשם למכון כושר רגיל או לקנות מכשיר לחיטוב הבטן כמו שמצאתי באינטרנט המטרה המרכזית שלי היא לחטב ולעצב את הגוף, בעיקר את אזור הבטן לאחר 2 לידות שהזנחתי את עצמי והתלהבתי מהמכשיר בקטלוג הזה-  ROCK GYM מכשיר כושר. השאלה היא האם המכשירים האלה באמת עובדים? יש לי משמעת גם להתאמן בבית אבל האם באמת זה תחליף שיעשה את העבודה כמו המכשירים בחדר הכושר או ששם יש מכשירים אחרים?
בכללי, האם אתם ממליצים על מכשירים כאלה? ואם כן, איך הדגם שהתייחסתי אליו?
 


29/10/2014 14:54
יואב     ו    יואב יואב    

היי אני ממליץ לך ללכת לחדר כושר אני ממליץ לך ללכת לחדר כושר מכמה סיבות.
הראשונה היא שחדר כושר יכניס אותך למסגרת שבה באמת תעשי כושר עומת המכשיר שברוב המקרים נשאר מקופל מתחת למיטה.
דבר שני רצוי שתעבדי ותפתחי לא רק את הבטן אלא גם שרירים אחרים בגוף.

יואב קיסרי - מאמן כושר אישי

25/09/2014 17:47
תרגילים לבטן     ו    הדס הדס    

אני מאוד רוצה לעבוד על הבטן שלי, ולא יודעת איזה תרגילים מומלצים לנושא מלבד כפיפות בטן. אשמח לעצה

01/08/2013 17:59
פילאטיס     ו    אריאל אריאל    

סבתא שלי סיפרה לי שהיא נרשמה לשיעורי פילאטיס. היא בת 75. צלולה לחלוטין. היא הולכת ושוחה. אבל השיעורים האלו נשמעים לי קצת יותר מדי. זה מתאים לגילה?

13/08/2013 22:16

אריאל שלום,
פילאטיס היא אחת השיטות המתאימות ביותר למבוגרים.
הפעילות איננה מעמיסה על המפרקים, הקצב הוא איטי וניתן להתאים כל תרגיל למתאמן עצמו.

במבחן התוצאה, דווקא בגיל המבוגר, פילאטיס מסייע בהארכת השרירים (שמתקצרים עם הזקנה), מחזק את השרירים המייצבים ואת היציבה של הגוף (למזעור נפילות ושברים בלתי הפיכים).

לא אוכל להגיד שאין סכנות, אך הן ברמה נמוכה בהרבה לעומת שיטות האימון האחרות (מבלי לפגוע ביעילותן).

ממליץ בחום,

בהצלחה !

09/09/2014 19:59

שלום אריאל אני מנהלת סטודיו לפלאטיס אישי או קבוצות קטנות 
אני שמחה להזמין אותך לשיעור ניסיון ללא כל התחייבות 
רק קודם כל עלי לציין ששיטת הפילאטיס אצלנו מותאמת בצורה אינדוודואלית לכל מתעמל לפי היכולות שלו 
שיעור ראשון הוא אישי בכדי לקבל אינדיקציה על היכולות שלך 
יש יתרונות רבים פליאטיס אני אשמח לענות לך תשובה מפורטת יותר 
במייל (אתה יכול להשאיר) או באתר שלי 
בברכה 


06/09/2014 19:16
חיטוב הגוף     ו    אורית אורית    

רציתי לדעת האם ליוגה משפיעה על חיטוב הגוף? כמו כן באיזו תדירות מומלץ להתאמן?

03/08/2014 12:04
אימון בחדר כושר     ו    אורית אורית    

לאחרונה התחלתי להתאמן בחדר כושר. חוזרת הביתה כל פעם מחדש עם שרירים תפוסים. האם מומלץ להמשיך ולהתאמין למרות העניין של השרירים או שיש לחכות עד שהשרירים ישתחררו?

10/05/2014 22:37
חדר כושר     ו    אורית אורית    

אני סובלת מעודף משקל, גובהי 1.67 ומשקלי 94 ק"ג. אני לא עושה כל פעילות גופנית ולאחרונה החלטתי לעשות שינוי. רציתי לדעת אם יש טעם להרשם לחדר כושר, אני לא בטוחה שאצליח להתאמן על המכשירים או שאדע מה לעשות או שעדיף לקחת מאמן אישי?

13/05/2014 20:45

אורית שלום רב,
החלטתך לשינוי ולחתירה לאורח חיים בריא חשובה וראויה להערכה.
עלייך להירשם למקום בו את בטוחה כי תתמידי ככל שיותר, שיכולים להיות; חדר כושר, סטודיו עם חוגים ו/או מאמן אישי. התוצאות עם מאמן אישי שמלווה אותך הנן טובות יותר, אך העלות תהיה בהתאם.

כמו כן, בעת הגעתך לחדר כושר תבנה לך תכנית על ידי מאמן ותקבלי ליווי ראשוני. זה הוא איננו אימון אישי וקיימת חשיבות רבה ברצון שלך להתמיד.

שיהיה בהצלחה !

26/04/2014 18:10

היי
אני בת 51..גבוה(184)  ומשקלי  73-4 קג.
ביתי מאמנת כושר שהצליחה להכניס את כל הבית לפעילות ספורטיבית.
התמכרתי לפעילות במכון הכושר..ומחפשת נואשות קבוצות נשים בגילי שמתאמנות באופן רציף ונהנות מהפעילות. בחיפושי השונים לא העלתי דבר...לא מדברת על דפי פייסבוק של מאמנים,ספורטאים או תזונאים..אלא קבוצה של נשים כמוני לשיתוף תמיכה ומפגשים בנושא.
אשמח לדעת באם מכירים כאלו או שאפתח דף פייס כזה בעצמי.
תודה

28/04/2014 18:44

שלום רב,
אינני יכול להכווין אותך לפעילות כזו או אחרת, אך אוכל להמליץ כי הרשמה לחוגים שונים של פעילות ספורטיבית, הן הזדמנות נפלאה לתמיכה ומפגשים, והקשרים נוצרים שם.


בהצלחה !

30/03/2014 19:59
כאבי גב     ו    דליה דליה    

אני סובלת מכאבי גב חוזרים ונשנים (אין לי בעיה רפואית) רציתי לדעת איזה סוג של אימון מומלץ בכדי לחזק את הגב. תודה?

02/04/2014 09:19

דליה שלום רב,
פנייתך חשובה והחלטתך לחזק את הגב היא חשובה, וזאת מכיוון שקיימת חשיבות יתרה וקשר ישיר בין חיזוק שרירי הגב השונים לבין הפחתת כאבי הגב.

לא אהיה נכון שאמליץ על תרגילים באופן כתוב, שכן, עלייך לקבל הדגמה ממאמן כושר, ולא את עלולה להחמיר את הכאבים ואף לגרום לנזק בלתי הפיך.

אם הנך ניגשת לחדר כושר - פני למאמן כושר ובקשי ממנו תרגילים לחיזוק הגב, ובהתמקדות בגב התחתון.

שיהיה בהצלחה !

01/03/2014 15:33
חדר כושר לנשים     ו    דלית דלית    

רציתי לדעת אם יש חדר כושר לנשים בלבד או חדר כושר אשר מקצה אולם במיוחד לנשים. אני גרה באזור חיפה. תודה

10/03/2014 22:58

דלית שלום רב,
ישנם חדרי כושר שמעניקים זמנים מיוחדים לנשים, או אימון לנשים בלבד, או כמו חדרי כושר ספציפיים שבתוכם יש מתחם שהכניסה אליו מותרת לנשים בלבד וכולל מתקני אירובי וכאלו המותאמים לאימונים מחזוריים.

אנא מלאי את פרטייך בחלונית המותאמת באתר ותקבלי הצעות אטרקטיביות מחדרי כושר כאלו באזור חיפה.

בהצלחה !

10/03/2014 21:30
מנוי יד שניה     ו    טליה טליה    

אני רוצה לעשות מנוי לחדר כושר ואין לי תקציב גדול. המליצו לי לחפש מנוי ביד שנייה רציתי לדעת אם יכולות להיות בעיות עם זה או שזה מקובל לקנות מנויים מאנשים שלא מעוניינים בהם

10/03/2014 22:56

היי טליה,
הנושא מאוד מקובל, ויכול לחסוך עלויות רבות, וזאת מכיוון שהמנוי נמכר בד"כ בעלות נמוכה יותר מאשר נקנה, רק שימי לב להתניות שיש בעת רכישת מנוי כזה, שיכולות להיות הגבלות על הקפאות, העברות ואף דמי העברת מנוי.

כמו כן, את מוזמנת למלא פרטים בחלונית באתר ותקבלי הצעות אטרקטיביות מחדרי כושר באזור המגורים שלך.

בהצלחה !

22/02/2014 17:52

בני בן ה-13 סובל מעודף משקל. לאחרונה הוא מראה נכונות להוריד במשקל וחשבתי שמסגרת של חדר או אימון כושר יכולה להתאים לו. אשמח לדעת מה המסגרת שהכי מתאימה לילדים בגילאים הללו. תודה

22/02/2014 21:46

עידית שלום רב,
בגיל הזה, ובהתאם לנסיבות שתיארת, חשוב להעניק לו מסגרת תומכת כוללת שהינה:
1. ליווי תזונתי ומעקב על ידי תזונאי/ת
2. רישום לחוגי ספורט (אתלטיקה, כדורגל, כדורסל, שחייה)

לשניים הללו את יכולה להוסיף מנוי לחדר כושר אליו ילך על מנת להשיג את יעדיו יותר מהר וליישמם.

בהצלחה !


Copyright © 2018 yourfitness.co.il כל הזכויות שמורות
אתר חדרי כושר מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום חדרי כושר
מעוניינים במבצעים במכוני הכושר הטובים בארץ? מלאו את הטופס וקבלו פרטים
אנחנו עובדים עם חדרי הכושר מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!